Polityka Prywatności

Niniejsza Polityka prywatności informuje o najważniejszych zagadnieniach dotyczących przetwarzania danych osobowych zbieranych za pośrednictwem strony internetowej https://bgmkancelaria.pl/. Jako Administratorzy Państwa danych osobowych zobowiązujemy się do należytej ochrony informacji i danych osobowych, dotyczących Użytkowników odwiedzających stronę internetową Kancelarii, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ("RODO").

  1. Dane Administratorów Danych Osobowych

    Administratorami Danych Osobowych są Radca Prawny Aleksandra Burzyńska-Grzelak prowadząca Kancelarię Radcy Prawnego Aleksandra Burzyńska-Grzelak w Poznaniu przy ul. Szyperskiej 13B/31, 61-754 Poznań oraz Radca Prawny Agnieszka Muzalewska prowadząca Kancelarię Radcy Prawnego Agnieszka Muzalewska w Poznaniu przy ul. Szyperskiej 13B/31, 61-754 Poznań. Kontakt z Administratorami jest możliwy za pośrednictwem e-mail: kancelaria@bgmkancelaria.pl i numeru tel.: 61 225 98 38.

  2. Cele przetwarzania danych osobowych i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych

    Dane osobowe przetwarzane przez Administratoów za pośrednictwem strony internetowej https://bgmkancelaria.pl/, przetwarzane są na podstawie przepisu art. 6 ust. 1 lit f) RODO tj. prawnie uzasadnionego interesu Administratorów, jakim jest udzielenie przez Kancelarię odpowiedzi na zadane przez Użytkownika pytanie i w tym celu skontaktowanie się z Użytkownikiem. Podanie przez Użytkowników danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu, dla którego te dane są zbierane i przetwarzane przez Kancelarię. Dane osobowe zbierane za pośrednictwem formularza kontaktowego umieszczonego na stronie internetowej https://bgmkancelaria.pl/ są zbierane w celu udzielenia przez Kancelarię odpowiedzi na zadane przez Użytkownika pytanie i w tym celu skontaktowanie się z Użytkownikiem.

  3. Komu przekazujemy Państwa dane osobowe?

    Odbiorcami danych osobowych Użytkowników są: pracownicy i współpracownicy Administratorów. Dane Użytkowników nie będą przekazywane do państw trzecich.

  4. Okres przetwarzania danych osobowych Użytkowników

    Dane osobowe Użytkowników w zakresie danych pozyskanych za pośrednictwem znajdującego się na stronie internetowej formularza kontaktowego https://bgmkancelaria.pl/, będą przetwarzane przez Administratorów przez czas niezbędny do udzielenia Użytkownikowi odpowiedzi na pytanie, które zadał poprzez formularz kontaktowy.

  5. Jakie uprawnienia Państwu przysługują?
    Użytkownikom przysługują następujące prawa:
    1. prawo dostępu do treści swoich danych;
    2. prawo do sprostowania swoich danych;
    3. prawo do usunięcia danych lub ograniczenia przetwarzania;
    4. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
    5. prawo do przenoszenia danych: Użytkownik ma prawo otrzymać dane osobowe, które dostarczył, jak również żądać, aby jego dane osobowe zostały przesłane do innego administratora, o ile jest to technicznie możliwe.
    Użytkownikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych, narusza przepisy obowiązującego prawa. Powyższe prawa Użytkownicy mogą realizowań w następujący sposób:
    1. poprzez kontakt za pośrednictwem e-mail: kancelaria@bgmkancelaria.pl lub pod numeru tel.: 61 225 98 38,
    2. poprzez przesłanie pisemnego żądania na adres siedziby Administratorów: ul. Szyperska 13B/31, 61-754 Poznań.

  6. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie

    Dane osobowe Użytkowników przetwarzane przez Kancelarię w celu wskazanym w pkt. II niniejszej Polityki, będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (za pośrednictwem strony internetowej Administratorów https://bgmkancelaria.pl/), jednak wobec tych danych Administratorzy nie będzie podejmował decyzji w sposób zautomatyzowany, a także dane te nie będą profilowane.

  7. Zmiany Polityki prywatności

    Kancelaria zobowiązuje się do weryfikacji niniejszej Polityki prywatności oraz jej zmiany w sytuacji, gdy okaże się to niezbędne, w szczególności w przypadku wejścia w życie nowych przepisów lub w razie zmiany sposobów, celów lub podstaw prawnych przetwarzania danych osobowych.